Zamów podręcznik wydawnicta MiGra (sklep wydawnictwa)
Używanie danych tekstowych w języku C++. Klasa 3
Ćwiczenia utrwalające pracę z instrukcjami przeprowadzającymi prace ze zmiennymi tekstowymi
Ćwiczenie 10 str. 112 z podręcznika
Na podstawie ćw. 10/ 112 zmodyfikuj program tak, aby zmieniał dowolny znak wprowadzony z klawiatury na inny znak podany z klawiatury
Ćwiczenie 11 str. 113 z podręcznika
Napisz program wyprowadzający na ekran pierwszą i ostatnią literę wyrazu wprowadzonego z klawiatury
Ćwiczenie 12 str. 113 z podręcznika
Zmodyfikuj program zapisany w ćwiczeniu 11. Program powinien zamieniać miejscami pierwszą literę z ostatnią, gdy są różne, a następnie wyprowadzić na ekran zmieniony wyraz. W przypadku jednakowych liter powinien się wyświetlić odpowiedni komunikat.
Ćwiczenie 13 str. 113 z podręcznika
Napisz program zamieniający co drugą literę wyrazu wprowadzonego z klawiatury na literę x i wyprowadzający zmieniony wyraz na ekran